Ordning och reda i bloggosfären

Efter att ha fått fnatt på att min nuvarande blogg-läsare suger så har jag äntligen skaffat Google Reader. Teknisk som jag faktiskt ändå är fattar jag ännu inte riktigt men det lossnar snart. Har försökt importera alla mina gamla bloggar som man skulle kunna göra men som sagt suger den så kallade Blogmatrix Jäger så det gick åt helvete så nu gör jag det manuellt och det tar lite tid. Men förhoppningsvis är det värt det tillslut. För min gamla blogg-läsare (heter det ens så?) finns inte ens längre. Deras hemsida är död och man kan få noll hjälp. Hur hittade jag den? Hmmf!

Imorgon ska jag träffa mina kära klasskompisar (fast bara tjejerna) i Kalmar så håll tummarna för en solig dag! Skulle lagt in en bild på vad jag jobbat på i helgen men det får vänta till efter Thoms födelsedag. Istället får det bli en på när mina strumpbyxor matchade min kudde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0