Snåla Lisa snålar (inte) med film

Funderar på att se en film och plötsligt slår det mig att jag sett ovanligt mycket filmer och ovanligt lite tv-serier, för att vara jag, under lovet. Ser inget annat val än att vänta till säsong 3 av Dexter börjar på TV och till och med Chuck får jag nog ha tålamod med. Men som sagt, många filmer, dessa har jag sett:
  • Guldkompassen - Inte min typ av film, gillade den inte
  • Cube & Hypercube - Sett Cube zero innan och det är en ganska bra film-serie. Den är ful och ser gammal ut men den är ändå godkänt läskig.
  • Choke - SE DEN FILMEN. Jag har läst boken tidigare (samma författare som Fight Club) och inte förrän nu har jag tagit mig tid att se filmen. Den är sjukt bra.
Insåg att det inte var jättemånga, men som sagt ändå många för att vara serie-nörd! Och sen är jag lite snål också, i dessa tider då vi måste betala för sådan lyx. Jag sparar på det jag har så det håller längre helt enkelt.

Och har ni tänkt på en sak... Var inte Piratebay ganska mobbat för ett tag sen? Det var lite nördigt att använda och så där. Tror inte direkt det är så idag. För vissa är de till och med hjältar. Sug på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0