I Brankelfnatts hörlurar - Hets!

Jag har lyssnat på Hets! nästan konstant ett tag. För er som inte vet så är det Markus Krunegårds nedlagda band. Jag fattar inte varför de inte spelar längre, de är för bra för att vara nerlagda! Hur som helst brukar jag lyssna på dem när jag kör bil och jag sjunger jag kanske är dum men innan du dör kommer du också fatta att du också är dum.

Jag hade en himla tur för 3 ½ år sedan då jag gjorde en vild chansning och köpte deras skiva. Vet inte varför egentligen, kände igen namnet Markus Krunegård men hade inte precis lyssnat på Laakso alls.
Hade dock bara några dagar innan tänkt att hets är ett ord som användes för lite. Minns att jag läste i tidningen att ett nytt band hade bildats med just det namnet. Kände att jag bara måste höra dem.
Önskar jag fick se dem live och skrika med i Napalm på Östermalm. REUNITE och kom till Kalmar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0