Uppdatering en sensommarkväll

Jag känner mig seg och jag känner att jag bloggar dåligt. Det är för att det varit en halvseg vecka - jag har gjort lite skolgrejs och jag längtar till man kommer in i det mer, alltid så himla jobbigt så här i början! Minns när jag började gymnasiet för tre år sen, jag trodde aldrig jag skulle orka åka buss fram och tillbaks varje dag och allt sånt där!

Och jag sitter och längtar. Till Göteborg. Den 11-12 september ska jag och Johanna röja runt i staden och den 18-19 sept tar jag med mig Elin och Fia och kollar på Håkan Hellström. Vore nice om Johanna följde med även då, men ungjäkeln åker till Australien och stannar där ett år. Vad är grejen med det!? Oh my god.

Och jag sitter och längtar efter en lägenhet tillsammans med Thom men jag längtar även efter att resa bort. Grekland eller liknande charter hade vart nice men jag får helt enkelt nöja mig med GBG. Jag har cyklat runt i byn (eller utanför byn) i veckan bara för att känna av det sista av sommaren. Jag vet att jag behöver det för att hösten och vintern inte ska bli alltför lång.

Och sist: jag har skaffat facebook för det hände sig en dag att jag var alldeles för uttråkad. Bli gärna vän med mig där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0