År 2009 i bilder

Jag blir så glad varje gång jag får se någon annan sammanfatta sitt år i bilder, så för en gångs skull ska jag ta och göra det jag också.. Häng med! ;)

Januari...

...Befann jag mest här, i soffa och fåtöljer, tittandes på tv-serier. Främst The L Word.

Skivlagret kursade och jag köpte Hästpojkens skiva billigt. Dock är de back on track nu igen. Minns också att jag och Johanna var på Söderport senare samma kväll och kollade på Jonathan Johansson!

Januari avslutades med Twister hemma hos Martin.

I februari hände inget av värde för några sådana fina kort har jag inte.

Mars...

...Bestod av en hel del pysslande

Nedräkningen till studenten påbörjades

April...

...Bestod av kubb på Larmtorget och början på vår sommar i parken

Jag fick ett kusinbarn med namnet Isak

Maj...

...Var Extasen som invaderades av Baywatch

Sedan satt vi än en gång vid slottet, och sedan såg vi Kultiration på Söderport. Efter det var vi uppe alldeles för länge samtidigt som vi hade himlahimla kul.

Två dagar senare var balen. Mycket finfint!

Juni...

...Var äntligen (den regniga) studenten!

Strax därefter var en härlig midsommar, och sen var det kalas för mig igen, för jag blev 19!

Jag sommarjobbade, samtidigt som jag längtade till helgens fest och festival. Utvecklade ett behov av att twittra men började ändå aldrig.

"Festen" den helgen var den här. Mycket givande bild.

Juli...

Svårt att välja bara en bild från Hultsfredsfestivalen, men det får blir den här som föreställer sista dagen då vi packar ihop all skit. Sen hade jag inga fler givande juli-kort!

Augusti...

...Busade jag i Allgunnen med Isabella och Mollie

Hoffmaestro spelade i Kalmar och det var sjukt bra. Salem Al Fakir också.

September...

...Sista kvällen med hela goa gänget

...Sista kvällen med Johanna på Söderport. Nu är hon i Australien den jäkeln

Sedan fick jag och Thom lägenhet på Ängö. Jag tog kort på utsikten från busshållplatsen.

Oktober...

...Hände inget särskilt men jag såg ut så här
November var så nyss och december är nu så jag struntar i de bilderna, det blev gott om det ändå! Vet att jag missat en massa nu men det får duga helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

fasen va mysigt, a soderportkvallen innan balen var sa jakla bast.

fick vartsa hemlangtan nu ju..fuck u.

ne skojar.

men fasen vilken mysig sommar de har vart, lr har sommar nu men andan haha. hoppaps vintern hemma e najs.

kanns som jag avslojade fo mycket nu med tanke pa namnet.

ha de gott.poooossar o kraamar i massor.

2009-12-18 @ 03:37:17
Postat av: Lisalull

Haha, ja jag vill till söderport snart, har inte vart där sedan sist vi var där!

Tur att du längtar hem fucker!

Och nej, jag fattade verkligen inte att det var JOHANNA! ;) Om inte annat så för att du inte använder å ä ö :P

Ajaa, pösspöss

2009-12-18 @ 09:48:17
URL: http://brankelfnatt.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Haha Huuultsfreeeeeed! Kent + rakblad + göran+ rödvin + emos + bajamajor + öl duschar + sova i tält = UNDERBART!

2009-12-18 @ 11:59:07
URL: http://svepden.blogg.se/
Postat av: Lisalull

Svar: Fanfanfan + Should I stay or should i rapappapa! också. Bilden sammanfattar väldigt bra alltså ;)

2009-12-18 @ 14:40:37
URL: http://brankelfnatt.blogg.se/
Postat av: Fiona

så himla kul att se tillbaka på året som gått :):)

2009-12-22 @ 17:08:28
URL: http://fifiona.devote.se
Postat av: Åsa

Vilket härligt år du har haft. Skoj att Isak fick komma med, men du glömde ju Malva :)

2009-12-30 @ 19:11:26
URL: http://knosbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0