Älskar att visa upp mitt hjärta på allmän plats

Det  är en jobbig jäkla dag idag för idag sätts tankarna om ens framtid om mer än tidigare. Som jag sa igår hade vi "studentmässa" idag och jag lyssnade på lite olika program, tog lite broschyrer... Nu sitter jag i sängen och försöker ordna upp allt.

Jag har gjort listor. En lista om vad jag kan tänka mig att läsa i höst (om jag inte ska jobba), och en lista om vad jag kan hitta på i jobbväg i sommar. En sak som Emelie sa på bussen fick mig att tänka i andra banor - läsa kurser!
Eftersom jag tvekar på att läsa i tex Jönköping eller Norrköping pga Thom vore kanske en möjlighet att läsa vissa kurser i Kalmar ett år till Thom är klar. Eftersom jag ändå inte kan bestämma mig så kan jag testa på lite av varje. Det finns ca 10 kurser som lockar mig i Kalmar, men inga program. Det ska jag tänka på.

Jag måste ta och skriva ett ordentligt CV men jag har huvudvärk och har varit småyr i en vecka snart så jag har ingen lust att göra något mer idag. Visserligen hinner jag imorgon då jag bara har två timmars idrottsdag. Sen måste jag lova mig själv - INTE KM IMORGON! Förresten så är jag inte ens sugen pga det där med att jag känner mig yr, men om det skulle falla mig in så ska jag INTE dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0