En studentmässa sitter fint

Imorgon är det så kallad studentmässa. Inga lektioner, bara information om högskolor och liknande. Jag tycker denna dag kommer lite för sent, iallafall en månad tidigare hade väl varit att önska.
Hur som helst har jag tre informationspass jag absolut ska lyssna på;

* Design m.m på Jönköpings tekniska högskola (Jag vill gå grafisk design och webbutveckling)
* Ekonomi & turism på BBS (Kalmar/Hultsfred) (Jag vill gå Music and event management)
* Design, reklam m.m på Kalmar högskola (Mest eftersom jag bor här nu och Thom också)

För tillfället är jag jättesugen på att gå i Hultsfred eller Jönköping, men samtidigt vill jag inte bo för långt ifrån Thom. Jag räknar inte precis med att få jobb i höst heller så jag känner mig nästan tvingad till att gå högskola i höst. Det gör i för sig inte så mycket men jag är inte säker på hur jag vill ha min framtid.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Läser grafisk design och webbutveckling på JTH i Jönköping.

Vilket är sjuukt najs! Tveka inte och höra av dig om det är något.



MVH Rebecca / Fadder och andra års student på Grafisk Design och Webbutveckling.

2009-07-25 @ 13:06:18
URL: http://www.bexs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0