Sportlovsbilder



Min nya lampa som jag fick av mormor och morfar så länge jag är rädd om den. Den var min mormors mors!
Älskar också mitt tidningsställ jag köpt för 20 spänn! (Och ja, jag har en dammvippa på hyllan och jag vet att det inte är normalt)



Hittade en söt liten duk i min så kallade brudkista, och Bambi-spargrisen i guld är en av mina favoritsaker! Har haft den så länge jag minns.



Klockan till vänster har inga batterier så den står på halv fyra tills jag orkar laga det. Sedan min Cobra-telefon och läskburkspennställ jag gjort själv.



Ingen kan väl ha missat snön - så här ser det ut utanför mitt fönster!



Igår bakade jag Cookies och idag blev det frukostmuffinsen på bilden!

Eventuellt blir det mer bakning i veckan eftersom mamma har kommit över sjukt massa ägg som nu befinner sig i vårt kylskåp. Ikväll ska jag till KM, och om någon vet nån nice loppis i Kalmar-området så säg till, jag vill loppisshoppa!

Kommentarer
Postat av: Fifiona

asså grymt snygg lampa, jag ska nog släpa mig till torsås å sno den ifrån dig ;)

2009-02-24 @ 19:30:32
URL: http://fifiona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0