Ombyggnad och Leisha Hailey

För er som inte märkte det när ni surfade in på Brankelfnatt-bloggen idag så är den lite under ombyggnad. Jag bollar idéer med min html-kunskap och slutresultatet blir väl ungefär så här med lite småändringar.
Om du tänker på nåt spontant som borde ändras när du ser denna nya design , så säg gärna till, jag börjar nog bli hemmablind här!

Leisha Hailey kommer efter att sjätte, och sista, säsongen av The L Word, om jag har förstått rätt, spela rollen som Alice Piezecki i en spin off till serien. Jag längtar efter att få se den isåfall!



Jag har sett absolut sista avsnittet av den bästa tv-serien jag nånsin sett. Och jag har ändå sett alla avsnitt av Vänner minst en gång. Inte jättekul att behöva vänta ca två veckor på nya avsnitt, men en sak som är bra är att jag nu kan logga in på The L Word's hemsida utan att få en spoiler rakt i ansiktet. (Därför ser ni som sitter på Firefox förmodligen en liten widget som jag har letat fram. (Jobbar dock på att få den att sitta bättre)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0