All världens Brankelfnatt

Det har varit en helg av tv-tittande. För alla er som undrat "hmm, undrar om Lisa såg P3 Guld", så är svaret JA! Thom var snäll nog att göra det med mig och jag är hyffsat nöjd med det. Stackars Markus Krunegård sög inte, men han spydde backstage. Sa han iallafall.

Efter P3 Guld var jag och Thom inne i en diskussion om Ander och Måns, så i helgen har jag kollat på gamla avsnitt av detta underbara program, samt några avsnitt av Hej Rymden! Älskar den serien, helt oslagbart!


Och häromdagen då jag var ledig surfade jag lite grann och hittade några kul sidor...
www.uttråkad.se - antar att jag kommer besöka den här sidan många gånger framöver bara för att den är kul.
www.nanok.com/aki - en ande som genom att ställa frågor kommer fram till vem du tänker på

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej Rymden är bäst :D

2009-01-20 @ 10:19:12
URL: http://blogg.xkm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0