Någon annans mp3

Jag ehmm.. skaffar musik. Söker på random och tittar efter om det finns nåt jag gillar.
För jag är trött på musiken jag har. Eller egentligen inte trött på den, den är riktigt bra förstås, eftersom jag har bästa musiksmaken i världen, men det känns som jag missar nånting viktigt.

I mina mappar har jag nu spår av soundtrack till The L Word, The Murmurs, Uh Huh Her, bitpop, Billie the vision and the dancers, indierock från 2008, med mera.

Min tanke är att jag ska lägga in all denna musik på mp3n så jag har nåt nytt att lyssna på även under den här terminens bussturer. Det kommer bli som att låna en kompis mp3 - en kompis som förmodligen har bra musiksmak.

En låt jag har fastnat för men inte hittar är Ladyhawke - Back of the van.
Jag tror den heter/stavas så iallafall.
Den spelas på radion rätt ofta och ger mig vibbar av 80-tal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0