P3 Guld och Ninni


Ikväll är det P3 Guld och det var nästan att jag missade det! Eller jag kommer förmodligen missa det eftersom jag ska vara med Thom ikväll och han vill absolut inte se det. Men jag vill, så är det rätt att spela in en sån här sak och se den i efterhand?

Markus Krunegård, Hello Saferide, Timbuktu & Damn och Detektivbyrån är några av de artister jag vill se uppträda. Jag har röstat och jag är allmänt bara exalterad över det här programmet. Men som sagt, vad är väl en kväll med P3 Guld...





Sen måste jag också meddela att Ninni åker till Amsterdam imorgon och är borta ett halvår. Jag kommer sakna henne, men hoppas hon får det jättebra där! Heeejdå Ninni!!
(Och detta var enda bilden jag hittade på henne på Thoms dator - från den dagen då hon cyklat ca 5 mil och sedan slog upp ett tält och grillade lite mat.)

Kommentarer
Postat av: ninni

Hahaha, nej det var ingen smickrande bild direkt, men skönt att du skrev ut förklaringen till varför. Jag kommer att sakna dig med, jätte mycket! Men ingen tid är skriven i sten, kan hända att jag kommer hem innan sex månader gått förbi. Ta hand om dig, och hälsa Thom! =) Massa kramar!!

2009-01-19 @ 10:09:32
URL: http://ninnitour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0