Twisted

I onsdags var jag på KM igen, som alla andra januari-onsdagar, och nu måste jag sluta med det för jag orkar inte gå upp tidigt på torsdagsmorgonen. Dessutom finns det bättre saker att lägga pengarna på, även om det inte känns så en eftermiddag mitt i veckan i den pissigaste månaden på året.
Iallafall spelade vi Twister och jag sög på det. Mer eller mindre med på bild: Dennis, Thom, Tobbe, Ninni, Malin, Alexandras ben. Övriga som var hos Martin på förfest var Martin, resten av Alexandra och Jens.



Nu ska jag vila. Jag har blivit förkyld och är väldigt hes i halsen. Sen ska jag äta popcorn. Och så måste jag läsa klart Fight Club för sen har jag lovat en vän att läsa Fear and loathing in Las Vegas för att han tycker att den är bra. Vem vet, jag kanske ändrar mig om jag läser boken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0