Fear and loathing i Kalmar

Det känns som att dagarna upprepar sig. Även idag åkte jag in till skolan för att kanske få något gjort. Och visst fick jag något gjort - jag och Johanna googlade Johnny Depp en timme på Hållbart samhällsbyggande-lektion. För research, inte för att vi är hemligt förälskade i honom. Vi ska ha Johnny Depp som tema på Extasen i vår - Johanna ska vara Edward Scissorhands och jag Raoul Duke. Sofia är sugen på att bidra med Jack Sparrow.


Vilket påminner mig om att råda er till att aldrig se filmen Fear and loathing in Las Vegas. Det är en film utan direkt handling där de knarkar två timmar. Visst är det lite småroligt att se, men bara för att Johnny Depp gör rollen bra, annars är det två helt bortslösade timmar av livet.

En film jag sett i helgen som dock var riktigt bra var Lock stock and two smoking barrels. Det var en helg för halvgamla filmer helt enkelt.

Nu sitter jag och knåpar på en lista över saker att göra. Jag har inga lektioner imorgon, så ska fördriva min dag med så mycket skit som möjligt. Tipsa gärna om du vet nåt kul man kan göra på en ledig dag!
(Kanske återkommer med en lista!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0