Lite nytillskott


När jag och Johanna körde till Hultsfredsfestivalen stannade vi på Karlssons i Högsby och köpte silvertejp. Då såg jag denna skålen på rea för 50 spänn! Det var ingen äkta Ittala (eller vad det heter) men den dög ändå. Köpte den dock inte då, utan vi stannade där även på hemvägen. Nu pryder den en bänk i mitt rum och är full av fina pärlor.

Den här skålen köpte jag för 10 kr i Gullabo. Jag och Thom var uttråkade förra söndagen och tog oss till Gullabo slöjdmässa (sjukt vilken koll jag har på vad som händer i kommunen sen jag började jobba på turistbyrån). Hur som helst hittade vi även till nån liten lada med massa gammal fin skit i. Bland annat då denna. Dit ska jag åka fler gånger.
Vi köpte även smörknivar, sockerskål och lite sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0