Pixlar in real life

Har ju glömt visa mina pyssel! Dessa bilder börjar ju nästan bli gamla...


Det var längesen jag broderade klart den första bilden, och i brist på inspiration försökte jag göra den som pärlplatta. Den har dock legat ostruken i typ två månader nu för jag kan inte bestämma mig för om den är värd det, eller om det ens går med den formen. Likadant Rubiks-kuben i bakgrunden blir aldrig klar för jag tar aldrig tag i att köpa pärlor!


Första bilden på min blomsterduk togs också i maj. Den andra nu i juli. Jag har kommit nånstans! Dock går det rätt sakta men det tycker jag det kan få göra.
I studentpresent, av familjen Axelsson, fick jag en mycket bra bok om korsstygn (Korsstygn på nytt), och jag bara längtar efter att bli klar med duken och börjar med nån cool tavla! Men ska som sagt göra duken först...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad duktig du är kusin vitamin. Vi kanske ska ta och handarbete ihop någon kväll :)

2009-08-02 @ 13:37:19
URL: http://knosbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0