Pojkar från TV

En av de många bloggflickor jag följer, nämligen Sister Disco, har gjort en lista på skådespelare (eller karaktärer) hon haft en förälskelse i. Jag blev inspirerad till att göra en egen, så here we go! Fast min lista kommer även innehålla musikpojkar, och antagligen mer om vad jag tycker idag...

Måste börja med Blink 182. Dessa tre pojkar vid namn Tom DeLonge, Mark Hoppus och Travis Barker har jag gillat under många år. Fuck deras nya band, det är Blink som gäller!

Bröderna Al Fakir har nån slags fulsnygghet över sig. Men Salem gör fin musik och Nassim verkar vara en sån som alltid kan få en glad.

Sture från Svenska Akademien är också en sådan som verkar gullig. Han kan lätt misstas för att vara en cool kille men egentligen är han nog en blyg sak! Jag missade honom just, då han spelade på Öland Roots förra helgen, men hoppas på fler tillfällen!

Markus Krunegård är inte bara söt, det viktiga med honom är att han gör vacker musik också. Och inte bara vacker musik, utan även fulsnygg musik med bandet Hets!. Man kan inte annat än älska honom.

Men jag kan ju inte hålla på och rabbla söta pojkar utan att nämna den bästa av dem alla. Thom såklart! Han har nästan allt, och det han inte har döljer jag genom att visa just den här bilden. Musiksmak alltså. Man skulle kunna tro att han har det, men Transplants-tröjan är tyvärr min.

Nu orkar jag inte mer. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Fifiona

sv: tänkte faktiskt söka webbredaktör i borås, men sket i det å tog denna :P

2009-07-22 @ 00:02:31
URL: http://fifiona.devote.se
Postat av: Madeleine

åh, Salem är så snygg och har sånt fint hår.

2009-07-22 @ 21:01:07
URL: http://sisterdisco.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv:

åh, det låter fint det också!

2009-07-26 @ 13:30:37
URL: http://sisterdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0