Sommarprat

Jag bestämde mig för att lyssna på, iallafall några, av årets sommarprat. Förr ett tag sedan lyssnade jag på Nour El-Refai, men det var sådär. Tyckte om henne först men ju längre in i programmet jag kom, desto mer började jag tycka lite illa om henne. Hon var lite bitter, men inte en småkul bitterfitta som i Ballar av stål, och jag förstår inte varför hon tog upp all skit i sitt sommarprat.
Men ikväll började jag istället lyssna på Lalehs sommarprat. Ååååh så bra hon är denna knäppa och lite flummiga flicka! Kolla bara bilden under, hon är galen och jag älskar det. Pratar lite för sig själv om livet och så där. Om jag hade haft kunskapen om hur man gör för att klippa ut när hon läste Bjurö Klubb hade jag lagt in den här, men jag vet nog inte hur man gör, så man får helt enkelt lyssna igenom programmet. Men det är det värt. Men Bjurö Klubb var bäst. För det var den låten som fick mig att lyssna på Laleh från början.
Annars hade programmet även fina låtar som fick mig att längta utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0