I och inte i Brankelfnatts hörlurar!

Jag vet inte om jag sagt det innan men isåfall säger jag det igen: Vad är grejen med Mange Schmidt? Vem låter honom släppa skivor och vem FAAN bestämde att han ska spelas på radion!? Hans nya låt som jag inte vet vad den heter går ungefär så här:

Vi kan måla en tavla som ingen annan kan
Vi kan pensla lite grann och inte va så färglösa
Utan för att för den skull va så seriösa
Bara adda lite spice till våran gryta
Vi kan ha det mad nice ihop och aldrig byta


Alltså.. Vad är grejen? Den här låten har den sämsta texten jag hört (iallafall på radio). Ville bara säga det. Du som gillar honom: Byt musiksmak NU!

Till exempel kan du lyssna på en av mina nya favoritlåtar: La Roux - In for the kill. Den är fin. Du kan även lyssna på I Monster - A sucker for your sound, MGMT, eller Asha Ali - Hurricane. Finns så mycket fin musik på radion för tillfället. Det går i vågor det där, ibland är det bara skit, ibland bara lite skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0