Lång sammanfattning av senaste veckan (i bilder)

Nu är den intensiva student-veckan slut och jag har tid att återgå till min kära blogg. Jag har haft så mycket för mig så det är först nu jag har tid att slappna av.
Jag har hunnit med Vallen i fredags, Isabellas kalas och Tovas kalas i lördags, rösta och ha mig i söndags, studenten i måndags, trött och Jenny-elevernas student på tisdagen, och till slut Malin kusin och Malin M's student igår. Idag har jag börjat jobba på Kreab också! Ska se om jag har några bilder av veckan att dela med mig av. Startar med mina dåliga mobilbilder och smyger in lite bättre här och där...

Jag dagen efter balen. Kolla tidigare blogginlägg för att se hur min frisyr var dagen innan. Detta var i för sig inte den senaste veckan, men ändå.

Upplärningen på Turistbyrån - besök på Garpen, fast inte senaste veckan heller.

Åsa och Isak var och hälsade på förra veckan också. Tror han hade svårt att bestämma sig för om han skulle skratta eller gråta. Sjukt härlig min iallafall.


Vi skrev lakan och hängde upp på student-flaket. Färgen gick igenom lakanet på asfalten!

Johanna och Sofia var pepp på champagne-frukosten.

Och i matsalen! Sista måltiden var den bästa under dessa tre år.

Lagom till vi sprang ut började det ösregna. Inte bättre blev det för att jag inte hittade familjen heller utan sprang runt i folkhavet flera minuter. På bild: Jeppe, Thom, jag och Johanna

Mollie snodde min mössa. Och jag ser bekymrad ut eller nåt.

Dagen efter min student var det som sagt dags för Jenny-flickorna. Erica var helt rörd! Annie och Emelie hann jag inte ens ta kort på dock...

igår (onsdag) gick Malin min kusin ut från Stagg. Lyckades fånga hennes glädjeskrik.

Även den andra Malin tog studenten, fast i Karlskrona. Hann att åka till henne med!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tala om att Isak är fotogenisk :)

2009-06-14 @ 21:08:10
URL: http://knosbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0