Will Ferrell for president

Såg dessa i tidningen häromdagen... Skådespelaren Will Ferrell har börjat sälja solskydd, och skänker alla inkomster till välgörande ändamål. Sån vill jag ha! (Tips: Jag fyller år snart, haha).

Har jobbat på Kreab även idag. Och jag har kommit fram till att Morgonpasset Sommar är så jäkla bra! Jag visste i för sig innan att Simon Svensson är duktig (han har gjort bland annat Centralskolan och Pang prego), men till och med Claudia Galli har visat sig vara bra. Det trodde jag verkligen inte om henne. Resten av P3´s program har jag också stenkoll på nu. Lyssnar åtta timmar om dagen - jätteskönt, men tråkigt ibland.
Hade massa saker i huvudet när jag satt framför datorn idag men nu har det försvunnit. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0