Damn, I wish I was a lesbian

Jag hatar 15,40-bussen. Jag hatar 15,40-bussen av hela mitt hjärta, eller egentligen är det inte den bussen jag hatar utan bristen på andra bussar. Bussarna går 14,40 och 15,40 och eftersom många slutar skolan mellan 14,40 och 15,00 väntar alla på 15,40-bussen. Det borde gå en buss där efter klockan tre någon gång för jag orkar inte med den bussen längre.

En annan sak jag hatar är homofobi. Tycker detta passar utmärkt att ta upp en måndag eftersom jag numera döpt den till The L Word-dagen (bara ett avsnitt kvar nu, NOOO!).
Hur som helst kom en liten diskussion upp i fredags på religionen och jag och de andra tjejerna i klassen (det är alltid killar som lider av homofobi) blev förvånade över hur killarna pratade om bögar.
Om jag vore kille skulle jag bli bög i ren protest. Svårt att göra det som tjej + att jag har pojkvän. Thom är värd mer än en protest.

Kommentarer
Postat av: mandy

jag älskar den låten!

2009-03-19 @ 17:41:20
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0