Fucking starstruck

Jag är så himla glad idag
Kanske är det för låten jag nöter om och om igen. Den heter Skin och görs av Ras Cricket. Du borde lyssna på den nu. Och han sjunger "Tack för du håller i mig när du ostadigt står", och inte "Tack för du håller i mig när du hostar mitt stånd". Det är viktigt att veta, annars hade det varit konstigt (även om han är gay).

Kanske är jag glad för att jag stressat igenom hela dagen utan möjlighet att tänka efter.
Försov mig idag för typ första gången i mitt liv och tokkörde fort som attans till Bergkvara för första utbildningsdagen till turistbyrån. Sminkade mig i bilen till Gullabo Wärdshus. Sen fick jag skynda mig in till Kalmar för att redovisa mitt arbete om LABC i kursen Virtuella miljöer. Sen till stan, sen hem, äta, duscha. Nu: fucking chilla.

Kanske är jag glad för att VD-redovisningen är avklarad. Även om den inte blev perfekt så är den iallafall avklarad.
Kanske är det för att dagen bjudit till fint väder för sådant gör mig alltid glad.
Sen så har jag hunnit skaffa mig en liten deal också. Lite med Simon men mest med mig själv. Jag ska börja lyssna på Håkan Hellström, trots att jag tidigare nästan hatat honom. För jag är sugen på det även om jag är liiiite sen med att upptäcka honom. Jag menar jag hatade även Lalehs musik innan hennes andra album kom, och nu älskar jag henne. Jag har "införskaffat" hans första album och ska ge den en ärlig chans iallafall en vecka. Är han ändå inte lite samma sak som Parken?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Håkan äger ju, jag har alla hans album :)

2009-06-01 @ 21:50:26
URL: http://knosbruden.blogspot.com
Postat av: Svar till Åsa

Men då kanske jag kan komma förbi och lägga över dem på min externa hårddisk någon dag? :)

2009-06-01 @ 22:34:36
URL: http://brankelfnatt.blogg.se/
Postat av: Åsa

Självklart kan du det, ska leta fram dem. Bara att komma bort, så kan jag bjuda på fika oxå :)

2009-06-02 @ 03:22:29
URL: http://knosbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0