Kultiration igen

Jag tänkte mig att jag skulle ha massa att skriva om här idag, men jag orkar inte och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Hur som helst, det var såhär igår att jag, Johanna, Elin och Sofia (även Joel en liten stund) hade det lite mys vid slottet. Sedan drog vi till Söderport för där spelade Kultiration. Jag dissade sångaren Markus Berg och tog massa kort på Johan och David istället.
När de sedan spelat klart drog Elin hem. Men natten var ung så vi andra bestämde oss för att följa efter Simon och hans polare. Sagt och gjort, först The Rock och sedan efterfest i en lägenhet till halv fem-tiden. Vet inte vad vi gjorde där så länge, spillde på saker? Jag hade blivit rätt dragen på det lilla jag ändå druckit.
När vi gick därifrån hade solen börjat gå upp och jag tänkte att om man klarat sig så långt kan man vara uppe lite till. Sofia gömde två öl i parken innan vi gick in på Söderport tidigare på kvällen så vi gick och letade upp dem. Sen satt vi på en filt mot slottsmuren och delade på ölen. Lyssnade på historier om hur saker kom till och härlig musik.
Men nån gång skulle vi behöva dra hem. Killarna gav upp först, Fia tog en taxi och jag och Johanna trodde det skulle gå en buss halv sex. Men det gjorde det inte så vi började en vandring mot Smedby med Fias filt runt oss. Som tur var hämtade Thom oss innan vi ens kommit bort till Kagg, och sen sov jag gott.
Imorgon är det bal, då blir det antagligen mer alkohol.


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, fick du se Kultiration, vad roligt! De är riktigt bra :D



Apropå spelet Day of the tentacle som du tipsade så tror jag att jag kanske har spelat det för typ hundra år sedan, känner igen bilderna från spelet som jag fick upp när jag googlade ^^

2009-05-31 @ 23:33:11
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0