Omega

Jag har läst Omega av Johannes Anyuru. Jag gillar den verkligen. Insåg också att det är samma person som skrivit förorden i Navid Modiris Skrik om du brinner. Imorgon ska jag ge tillbaka den och Einsteins fru till Alexandra, och jag får tillbaka Fight Club.
Jag tycker egentligen att det är jobbigt att läsa. Jag blir lätt rastlös och tänker på annat när jag gör det, men egentligen så vet jag hur himla kul det är. Jag tror inte jag har ångrat nån gång att jag läst en bok (utom kanske någon man blivit tvingad av skolan att läsa).

Kanske var det just en bok som behövdes
För att jag skulle börja skriva igen
Börja lägga min tankar på papper igen
Eller så var det på grund av något annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0