Poddradio och jordgubbar

Min kärlek till P3 har utvecklats. Jag har nu gått igenom alla SR's poddradio-program som jag kan lyssna på. Jag är så dålig på att läsa så det känns bra att ändå kunna lära sig något med program som P3 Dokumentär, Kvällspasset, Brunchrapporten, och andra mer seriösa program.
Kanske har jag överskattat mig själv nu men det vore kul och lyssna igenom dessa på exempelvis stranden i sommar. Sen tidigare har jag prenumererat på Pang Prego och Christer i P3.
Mormor och morfar kom förbi förut och lämnade jordgubbar till oss, och som jag längtat efter det! Och som tack fick de varsin minipaj att ta med hem till deras kvällsmat.
Nu är det dags för Robinsson, ha en trevlig kväll! (Sen får jag nog ta och smörja in mig ännu mer med mjukgörande och after sun för jag har nog bränt mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0