Min slags motion...

...Fick jag idag genom att cykla till Kalmar stadsmission. De har bara öppet två dagar i veckan så jag passade på att få titta på gamla, både fina och fula saker, när det ändå var så fint väder. Eller är, det är fortfarande fint väder. Så jag tror det totalt blev nästan en mils cykeltur! Jag köpte ingenting dock, jag blev nöjd bara av att titta på allt.

Igår var pappa här och hjälpte till med diverse grejer. Bland annat satte han upp farmor och farfars gamla stringhyllor, jag älskar dem! Eller det blev en stor hylla istället...

Dessutom möblerade vi om lite och satte upp spegeln på väggen. Mycket bättre blev det! Och den bruna möbeln här under köpte jag för nån vecka sedan för 75 kronor, inte helt fel för en smålänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0