Spenat och telefon

Igår lagade jag pannkakor med morot och spenat i, men jag gjorde så mycket smet så jag åt det nyss till lunch också. Fy faasen så mätt man blir av pannkakor. Men gott är det.

Spenat-pannkakan på stekning. Det gick sjukt bra att göra dem, dock misslyckades jag lite med morots-pannkakan. Men det är väl alltid så att man alltid förstör den första?

Sen har jag lyckats vinna en Tradera-auktion så nu har jag äntligen en riktig mobil! Den jag haft sen min gamla gick sönder på Hultan var min brors och var helt sönder och konstig. Däremot älskar jag modellen - min kära K530i! Sony Ericsson is the shit helt enkelt.

Som ni ser så ser jag lite blek ut på bilden, och det är jag. Fast för att jag inte skulle se äckligt blek ut har jag gjort mig ännu blekare. Så kan man också göra.

Kommentarer
Postat av: Bea.

Spenat? det var udda! mamma brukar ha i morötter och havregryn, man blir skitmätt av bara en! + att det smakar som vanligt.

2009-10-16 @ 21:55:38
URL: http://indietant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0