Tralala lilla molntuss, kom hit skall du få en puss

Dagens stora fråga lyder: Vilken buss ska jag ta? Åker "hem" till Kalmar någon gång idag, back to the wild utan dator och internet, men jag kan inte bestämma mig för när jag ska åka. Det är ett mysterium som löser sig med tiden.

Jo, som sagt kanske det blir en liten minipaus nu eftersom jag inte har nån aning om när jag kommer sätta mig vid internet nästa gång. Kanske blir det rentav imorgon, jag vet inte, detta är också ett sånt där mysterium jag sitter på.

Hur som helst, tills dess kan ni titta på allra bästa Kringlan med världens sämsta engelska! (Och glöm inte att Californication säsong 3 har börjat komma!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0