The worst case scenario is what we've been going through

Idag har jag varit på begravning. Den första i mitt liv. Jag blev mätt på smörgåstårta men åt ändå massa pizza sen. Satt bredvid prästen och han var flummig. Pratade om kineser och ställen där man kan bo. Morfar satt på andra sidan om honom och svor när han spillde tårta i knäet. Prästen sa att han inte hörde.

Nu lyssnar jag på Radio Dept. och funderar på vilken TV-serie jag ska ta tag i. Började äntligen kolla Weeds igår men får sån Dexter-abstinens av den. Kommer väl ägna hela helgen åt TV-serier. Har inget annat för mig egentligen. Än det och att längta till nästa helg då jag och Fia intar Johannas Norrköping. Vi ska titta på Daniel Adams-ray och götta oss.
Hade en del tankar jag tänkte skriva ner här men de var plötsligt som bortblåsta. Så ska inta glöggen och gilla kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0