Hela livet var en diskho

Här var det tyst. Eller inte precis nu, men förut.
Grejen är att jag alltid kommer på så mycket kul att skriva om när jag är någon annanstans, och när jag väl sätter mig vid datorn har all inspiration och kreativitet hunnit rinna ur mig. Måste börja anteckna igen. Och så är det ju sommarlov också.

Idag är det en vecka till jag drar till Emmabodafestivalen, jag längtar! Sitter och lyssnar på Hallå P3 där de pratar om hur Sveriges festivaler ska räddas. Emmaboda behöver inte räddas, den har nog redan blivit för stor. Har varit ledig idag så jag har skrivit klart min packlista och börjat förbereda. Bara för att jag älskar att packa. Och hatar att packa upp, det är det tråkigaste som finns.

Att jag är ledig betyder förstås att jag har jobb. Och det är skönt att ha lite att göra. Jag städar och har mig, samt pillar på hemsidor. Fint. Mindre fint att jag jobbar när Thom är ledig. Ingen resa den här sommaren inte, får ta något i höst.
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Har alltför mycket energi för att slappa men för lite idéer om vad jag ska hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0