Senaste fynden

Vi har haft en bil till låns, för mamma och pappa har köpt en ny och behövde bara en ett tag. Då passade jag på att åka till Stadsmissionen, Kupan och lite sånt (sällan jag orkar cykla dit). Hittade förstås lite fina saker...

8 st jättefina kaffefat för 10 kr. Inte styck alltså, totalt, vilket klipp! Fast nu behöver jag bara kaffekoppar också... Jag tänker att om det är nåt jag vill samla på så är det koppar och fat.

För två kronor kan vi nu äta ägg. Innan fick vi hålla den kokta ägget i handen. Varmt.

Och bor man i Kalmar ska man väl ha ett litet fat med Kalmar Slott som motiv. Jag längtar till sommaren då man kan hänga där igen. Det är för jäkla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0