Det stora fönstret

Lite såhär ser vårt stora fönster ut för tillfället. Fast jag har öppnat fönstret här, så normalt har vi en sån där skärm i det tredje hålet också. Jag har köpt en pelargon och den håller på att slå ut. Röd ska den bli.

En fågel har jag pärlat som jag tänkte hänga upp i fönstret, men så insåg jag att den kanske smälter i solen. Ska hänga den nån annanstans.

Aloe vera-blomman är planterad i farmor och farfars gamla pärlburk, med en plastpåse i. Den har jag för att jag alltid bränner mig på ugn och liknande.

Vågen är senaste tillskottet. Den tingade jag från mormor och morfar. De ska flytta så jag var där förra veckan och försökte bedöma vad som är värt något. Vågen ska alltså inte säljas alls, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0