Hemma i soffan tar en siesta

Det är så otroligt skönt att komma hem från festival. Hemvägen är alltid ett litet helvete - man är trött och bär på all packning hur långt som helst. Men när man väl kommit in efter bara massa utomhus, gått på riktig toa efter dessa illaluktande bajamajor, duschat efter fyra dagar i smuts och ätit riktig mat efter makaroner från stormkök. Då är det fint. Fast jag var tvungen o göra lite skoljobb.

Och idag har jag haft seminarium, och nu är det bara tre dagar kvar av plugg! Sen är jag arbetslös till nästa termin. Men livet är rätt fint ändå.

Här kommer en Bob Hund-bild för de var bäst och jag köpte en sån T-shirt. Fler bilder finns på min facebook dårå!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Heeeeey!!! Hur var siesta? Var det underbart?? :) Kramar

2010-06-01 @ 19:43:33
URL: http://ninnitour.blogg.se/
Postat av: Lisalull

Underbart var det! :) Fast jag har typ fortfarande lite huvudvärk, haha. Klen.

2010-06-02 @ 09:50:15
URL: http://brankelfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0