Åt helvete med himlen om ni inte släpper in mig

Idag har jag varit hos tandläkaren. Och så har jag bloppis-shoppat lite - två kjolar, ett linne, en mössa och en väska för totalt 130 spänn. Livet är fint ibland.

Igår var jag i stan med Malin. Jag köpte äntligen strumpbyxor så nu slipper jag gå runt med håliga.
Imorgon ska jag till Söderport och kolla på Parken med Fia och Johanna, som äntligen kommer hem. Så nu spotifyar jag Parken för fullt, pepp!
På lördag ska jag vara barnvakt till världens busigaste Isak. Ska till min kusin och öva ikväll, haha. Synd att jag inte hinner träffa Alexandra, som också kommer hem, men det får jag göra på söndag!
Så nu vet ni det. Hur jag håller mig sysselsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0