Mitt i veckan i mitten av september

Jag har varit hos Fia, hon har övat uppsättningar på mig så hela håret är fullt av hårspray. Och jag fick fläta innan jag cyklade hem men mitt hår gillar inte det så den har typ lossnat. Har käkat linssoppelunch och druckit för gammal fruktdryck. Johanna hade med sig på Emmaboda och jag fick med några hem. Smakar festival helt enkelt, bitterljuvt!

Ska se på föreläsningar och ha möte med Towa denna eftermiddag, och sen kommer Alexandra och Felix och dricker öl med mig! Faaaan va fint.

Idag är det den 15 september. Förresten. Har haft lägenheten i ett år idag och det betyder att min bästa vän fyller 20 år! Grattis på henne och det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0