Serietips

Serienörden i mig är igång igen. Älskar att det finns så många serie-bloggar, måste dela med mig!

Jag har spenderat dagen med att läsa Mikael Sols serie Till alla jag legat med. Är inte klar än men kommer läsa klart den idag för den är fantastisk. Den går att läsa gratis som PDF till och med!


Sen har jag blivit smått besatt av seriebloggen Loud like a girl. Smakprov, jag älskar av någon anledning denna ruta:


Kära dagbok heter en annan awesome blogg som jag blir glad av att läsa!

Önskar verkligen att jag kunde rita för då skulle jag också ha en sån blogg. Töntigt sagt av mig, men ändå. När jag flyttat till stora stan ska jag låna serier på biblioteket jämt, jag orkar inte det nu eftersom det är för långt att låna och lämna tillbaks hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Johan

har suttit och läst mikael sol hela morgonen, helvete vad bra

2011-02-25 @ 08:55:43
URL: http://unlaboured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0