Nyårsbunkern

Jag är hemma nu. Var i Vetlanda på nyår och hade hur trevligt som helst och sen tog jag och Johanna bilen till henne i Norrköping. Där gjorde vi en nyårsbunker med Dexter-maraton säsong 1 och försökte fly januari. Men januari har nog aldrig börjat bättre än så här.

Idag körde jag hela vägen hem själv. Så nu är jag hemma som sagt men imorgon åker jag till Göteborg och gör lite allt möjligt, t ex träffar Alexandra lite. Ska visserligen dit snart igen på P3 Guld-galan (kommer tjata om det ett tag till) men kände att jag tar en tripp innan också för pallar inte sitta i hålan tills dess.
Johanna hade på sig hawaiiskjortan på nyårsafton för det hade hon bestämt när hon köpte den i Australien. Jag invigde min nya kavaj(?) som jag köpte lite grann för att ha på P3 Guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0