Your love is ultra magnetic and it's taking over

Jag är turkos idag. Tänkte skriva blå men då hade låtit som att jag var deppig och jag är inte deppig! Jag dricker vatten ur sugrör och lyssnar på föreläsningar. Och funderar på när nästa resa blir.

För jag var i Göteborg i helgen. Tittade på Stures Dansorkester på fredagen, vilket var himla fint. Men ännu finare förstås: P3 Guld! Det var fint indeed. Speciellt när Håkan Hellström sjöng River en vacker dröm. Kanske ryste jag, minns inte riktigt. Tog bilder men de är världens suddigaste så det är inte mycket att se.
Gångavstånd tillbaks från Liseberg och vi drack öl och drog sedan ut igen. TV-serier hela söndagen och igår tåg hela dagen. Kanske börjar jag redan bli rastlös här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0