Onna da island inna da sun

Ville lägga in nån bild från helgen men sitter i hålan utan kamerasladd så det får bli senare i veckan. Hur som helst har jag haft sjukt kul - förutom då vi släpade tunga grejer på en blöt grusväg i ösregn. Då ville jag åka hem igen. Men tur att jag inte gjorde det för då hade jag missat något awesome.

Idag skulle jag befunnit mig i London och sett Blink 182 men det gör inget att det sköts upp till nästa sommar. Har det rätt wicked inna bed nu ändå. Och så längtar jag sönder till Emmabodafestival!

Kommentarer
Postat av: maria

åh vad festligt! ja, hälsa om du ser mig! jag slår vad om att du inte alls är creepy haha utan bara snäll :)))

2011-07-19 @ 11:10:07
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0