Den tjugonde juli tvåtusenelva

Snodde en lista och tog bort de tråkigaste punkterna:

Namn: Lisa Svensson
Piercingar: Nej. Hade jag fått när jag var 15 hade jag kanske haft en i läppen. Som Tom DeLonge.
Tatueringar: Nej. Men är sjukt sugen.
Längd: 161 cm ungefär
Skostorlek: 36
Kär? Nä
Önskar du att du bodde någon annanstans? En awesome lägenhet inne i stan hade vart fint. Men jag är glad där jag är =)
Vad är du rädd för? Mörker

Senaste…
Låten du hörde: Lyssnar just nu på Laakso - High Drama
Låten du laddade ner? Nåt med Kapten Röd
Personen du ringde? Alexandra
Personen som ringde dig? Lillebror Albin
TV-program du såg? Mad men
Person du tänkte på? Min vän JP för han skrev precis till mig, HAHA

Favorit…
Låt: Svårt att säga en! Men den låten jag lyssnat på flest gånger är enligt Last.fm Håkan - River en vacker dröm
Sak att göra: Sitta i en park och lyssna på musik med vänner. Då kan tiden stå still
Sport: Jag är ointresserad av det mesta som har med sport att göra. Badminton?
Dryck: Vatten
Kläder: Blommiga kjolar och klänningar. Det borde jag skaffa mer
Film: Fight Club
Bil: Vet inte, kanske Mini Cooper
Serie: Kan inte välja på Dexter, Skins, Californication och Weeds

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Såklart
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Antagligen :P
Varit i slagsmål? Nej är alldeles för mesig!
Blivit arresterad? Näpp
Träffat någon från internet IRL? Ja, två gånger minst

Antal…
Gånger du varit kär? Tre personer iallafall. Kanske fler
Gånger ditt hjärta brustit? Om och om igen
Hjärtan brustet på grund av dig? Ett iallafall. Men sen fick han mitt att brista så vi är kvitt.
Tjejer du kysst? Tre tror jag
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Har många på t ex facebook men pratar sällan med dem. Men gillar dem ändå faktiskt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha, typ när man fyllde år som liten och man fick va med i tidningen! Konstigt fenomen förresten...

Senaste…
Boken du läste? Hjärtans Fröjd av Per Nilsson. Den var sjukt fin faktiskt, trots att den nog är för yngre.
Personen du fick e-mail av? Facebook, tråkigt va?
Personen du fick brev av? Fick en försäkringsräkning idag. Kul grejer.
Personen du fick sms av? Fia skrev nyss att de spelar Håkan på ett otippat uteställe i Kalmar
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I måndags var jag där och åt kinamat
Saken du köpte? Lite allt möjligt idag, t ex sminkborttagning

Kommentarer
Postat av: Göte

Hej Lisa!
Käkade lunch på Tilda's i veckan. God mat har dom men gillar mest att gå dit för att få se dig. Du är så söt och trevlig. Jag har en undran då jag gillar att fotografera. Skulle du kunna tänka dig stå modell? Inte för att jag är proffsfotograf men håller på och lär mig och då behöver jag någon som jag är sugen på att fota.
mvh..//Göte

2013-05-25 @ 12:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0