Första veckan i juni

Skönt med ny vecka. Den som tog slut igår var intensiv. Slutseminariet i onsdags och det firade jag med lite öl. Sov tolv timmar och drack sedan öl igen till stängningsdags. Sov tolv timmar och låg i sängen hela fredagen. Tolv timmar igen och sen iväg till Andra Långdagen:

Följde med Sandra till hennes kollektiv-vän på en takterass med utsikt över gatan. Grillade och svettades och hade det bara gött. Sen gick vi ner och sprang på Anton Kristiansson hundra gånger om, och så drog vi till Majorna och drack den sista ölen innan det bar av till Slottsskogsvallen!

Där var Håkan. Åhååå, det var faktiskt magi. Hoppade upp och ner till River en vacker dröm och höll på att svimma när han spelade Du är snart där. Det är nog min favoritlåt och jag kan inte förstå exakt varför den är det.
Efter Håkan hamnade vi helt random på en queerfest och Lilla Lovis-spelning. Där fuldansade vi och köpte öl med Kristian Anttila. Sen sov jag massa timmar till innan det var dags för Lisebergs-söndag.

Jag var blek och log töntigt. Tydligen. Åkte uppskjutet och skakade i hela kroppen efteråt. Vet inte om det berodde på gårdagens alkohol eller adrenaliet. Kanske både och. Vi köpte årskort också, så ska till Liseberg hundra gånger i sommar tror jag! Satsar väl på Bob Hund nästa vecka i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0