Skor och festival

Med hjälp av West Coast Riot fick jag tag på lite billiga(re) Converse, så jag passade på. Har haft mina röda i två år ungefär och kände att ett par svarta kanske kan vara fint att ha. Särskilt eftersom mina gamla svarta snarare är gråbruna. Det sjuka är att de i övrigt är nästan hela! De är kanske sex år gamla och har vart med på i stort sett alla festivaler. De nya ska jag ta väl hand om.

Igår åkte Fia hem till Kalmar och idag åkte Johanna till Peace & Love. Så nu är jag ensam i en vecka (på söndag kommer det vara så himla fint när Johanna är trött och äcklig och jag ska vara fräsch).

Idag har jag pluggat hela dagen. Fortsätter antagligen under kvällen för imorgon hinner jag icke. Då blir det Where the action is, som jag precis köpte biljett till! Sen fortsätter resten av veckan med pluggpluggplugg också för behöver ha lite framförhållning.
(Vilket festival-inlägg det blev. Var knappt meningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0