Och smörj in dig med rubriken, ger bättre skydd mot influensan än samtliga vaccin

Dina städer är pulvriserade så hyr ett rum, ett tomrum, var inte så snål, ett tomrum
Ge av dig själv, ge dig hän, bjud, bjud, ett tomrum
Som alla människor går du miste om tillfället
Finns ingen annan utväg än det överexponerade gömstället

Du skall inte stå bredvid
Jag drömde att vi rymde och allting stämde, allting fick plats
Och inget sikten skymde
Sök upp en plats där drömmen plötsligt börjar slå

Jag har slutat att skilja på verklighet och overklighet
Annars skulle jag inte ha något annat för mig, eller hur
Enligt vissa är det skymning på jorden men alldeles för tidigt för att dö

(Ur bob hunds Det överexoponerade samhället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0