Augusti i helvetet/Hela augusti är så underbar

Vill blogga men jag gör så mycket annat. Det är Göteborgs kulturkalas så har haft kul i stan hela veckan. Fast inte ikväll för jag är så trött i benen så har nu legat i sängen och lyssnat på livepodden med Filip & Fredrik i nästan två timmar. Resten av veckan spenderar jag förhoppningsvis också på andra ställen än i mitt rum men sen återkommer jag nog.

Var glada för min skull, inaktivitet här betyder liv på riktigt. Det är när jag är aktiv här som jag inte gör något vettigt och jag vill så gärna vara vettig. Jag trodde augusti skulle vara dåligt rakt igenom men den bara råkade börja så och nu är jag på nåt sätt glad för det är sant, det som jag och Markus Krunegård säger: Hela världen är så underbar bara man får ett svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0