Helgen vecka 33

Jag hade en fin helg. I fredags gick jag först ut och åt med mamma och pappa på en turkisk restaurang. Sen drog jag till Anna som bjöd på en drink och sen drog vi till Avenyn där jag snubblade på spårvagnsspåren och krossade två ölflaskor. Men jag var glad ändå för jag fick dansa till Maskinen. Sen iväg till Villan och Anna ville shotta men jag ville dansa mer, och så blev det in till stan igen där en flicka grät vid Hagakyrkan och vi skickade iväg henne på en spårvagn. Jag tog en gatsten och åt en burgare och somnade hur fint som helst innan solen började gå upp.

I lördags gick jag runt på Kulturkalaset och på Liseberg och sen tänkte jag gå och se Baboon Show men jag åkte hem och sov istället. Igår började jag dagen med hotellfrukost med mor och far och jag bara fortsatte vara trött. Nu är Kulturkalaset slut och det är ju lite tråkigt men nu kan jag vila ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0