I guess I'm falling for someone half the world away

När Johanna åkte till Australien köpte jag röda converse för jag saknade hennes sådana (och henne!!). Jag blev glad av att se dem i min hall trots att det inte var hennes utan mina. Snart åker Anna till andra sidan jorden och jag tänker byta min ringsignal till den hon har. Hon hatar ändå min (Rymdkrafts låt Kanterelle) så nu får det bli Intergalactic med Beastie Boys. Sen tänker jag på Säkerts låt Isarna, så som jag alltid gör, tänker alltid på den men ändå...

Du har köpt Lonely Planet,
Du åker till ett söderland rätt snart
Jag låtsas att det är av kärlek
Till stan jag stannar kvar
Jag sträcker ut mig, säger:
"Det är till att vara märkvärdig
Åka härifrån när solen är såhär
Men du, du är som du är"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0