Norwegian Wood

Måste bara säga att jag aldrig läst en bok så snabbt som jag läser Haruki Murakamis Norwegian Wood. Den är inte slut än och jag vill inte heller att det ska ta slut. Men när den väl är slut ska jag se filmen och jag kommer säkert hata den för att den inte är lika bra som boken.
Det kanske är helt ointressant för alla andra att veta, men den får nästan mina synapser att ta nya vägar så att jag kan se saker på annorlunda sätt. Nu kan jag inte sluta tänka på att jag vill titta på fullmånar mörka kvällar, och jag tänker på att vandra i berg och sitta på balkonger och titta på eld. Jag vill se en himmel fylld av rök.

Köpte förresten boken lite på chans eftersom jag fick presentkort i julklapp. Frågan är nu om jag ska våga mig på den stora IQ84-trilogin också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0