Oinspirerat

Har lovat mig själv att aldrig ursäkta för dåligt bloggande. Istället kan jag till exempel berätta om förra helgen istället. Fredagskvällen såg ut så att jag åkte till Anna och Frida och så åkte vi till människor från Emmaboda. Sen vidare till Röda Sten där jag sittdansade till dupstep och tyckte detta var en cool bild:
Sen så var det efterfest i Oskars nya lägenhet. Fint! I lördags sov jag. I söndags såg jag nog hundra tv-serier, jag minns inte riktigt. Igår fick jag linssoppa och semla och ikväll ska jag lyssna på massa podcast jag inte lyssnat på än. Kanske även läsa Håkan Hellström-boken jag köpte på lite bokrea.

Så himla oinspirerat det här var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0