Trubbel / Nånstans ska man va

Lyssnar på Vit Päls nyaste låtar och tycker att låten Trubbel har helt underbar text.

Hon berättade om sin barndom och jag berättade om min
Fast jag ljög ihop det mesta ifrån saker som jag sett på film

Och så drog hon sina fingrar genom mitt hår
Jag tyckte om gesten men det finns inget som jag tycker sämre om
Så vaknade jag tidigt om jag över huvudtaget sovit alls
Fortfarande i skydd av mörkret stack jag ut där det var kallt

Den som inte klär av sig behöver inte klä på sig
De hära jeansen har jag varje dag på mig
Klev in i min lägenhet och jag tänkte det ska bli skönt med sömn
Men jag fastnade framför Facebook för jag kände mig så ensam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0